кафедра
оптимізації технологічних систем
Субота, 11.23.2024, 1:41 PM
Меню сайта

Категории раздела
Новини [156]
Новини

Поиск

Вход на сайт

Календарь
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архив записей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзья сайта


9:19 PM
Віктор Мельник: Історія розробки та випробувань сівалки Vega 8 Profi

     У науковому світі поняття «диво» якщо застосовують, то здебільшого в лапках, вказуючи на алегоричний зміст. Я переконаний атеїст і в диво не вірю, але те, як складалося наше (ХНТУСГ) співпраця з АТ «Ельворті», інакше як дивом назвати не можу. Оцініть самі.

     У вересні 2016 року ми приїхали до центрального офісу АТ «Ельворті» (м. Кропивницький) для зустрічі з дирекцією. На спільній нараді виклали своє бачення майбутнього землеробства взагалі та перспективність технології спільного вирощування сої з кукурудзою на кормові цілі зокрема. На конструкції перспективної сівалки докладно зупинилися. Але, крім презентації інших матеріалів, з нами не було.

     У грудні 2016 року генеральний конструктор АТ «Ельворті» Юрій Леонідович Кваша презентував нам конструкцію (креслення) дослідної сівалки на базі Vega 8 Profi для спільного висіву просапних культур, зокрема сої з кукурудзою.

     До весни 2017 року сівалку було виготовлено. Причому абсолютно повноцінний, точнісінько як серійний варіант, включаючи порошкове фарбування та автоматику.

     У квітні 2017 року співробітники АТ «Ельворті» привезли сівалку до нас для випробувань на полях дослідницького господарства «Кутузівка». Спільно з працівниками АТ «Ельворті» ми зібрали сівалку та провели налагоджувальні роботи.

     У результаті вийшло, що між першою зустріччю з конструкторами АТ «Ельворті» і показаним фото пройшло всього лише сім місяців. Так розпочалася велика спільна робота зі створення системи машин під майбутню систему землеробства Mix-Croop.

     Подумайте, ця історія, хіба не диво!

     До речі, показаний на фото трактор ХТЗ-242К також є експериментальним. Він має безступінчасту гідрооб'ємно-механічну трансмісію (ГОМТ). Він був представлений для випробувань заводом ХТЗ.

     За матеріалами досліджень 2017 року. Робота продовжується.

Репортаж та фото - професор кафедри ОТС, д.т.н. Мельник В.І.



 

Категория: Новини | Просмотров: 37 | Добавил: kafedraots | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar